Chat op WhatsApp Plan een afspraak

Hoe Vooruit hun merk zichtbaar maakte met maandelijkse content.

Van fusie naar een succesvol merk: hoe Vooruit in één jaar landelijk zichtbaar werd
Content as a Service

Case in 30 seconden

Case in 30 seconden

Vooruit ontstond op 1 maart 2024 uit de fusie van vijf bedrijven. Wij zorgden voor een sterke merkintroductie met een launch film, brand movie en servicevideo’s, gevolgd door een doorlopende Content-as-a-Service samenwerking met uiteenlopende maandelijkse content.

 ✅ Branche: IT
 ✅ Uitdaging: Van nul naamsbekendheid naar sterke merkpositie in de markt
 ✅ Oplossing: Combinatie van grote merkcampagnes en wekelijkse CaaS-productie
 ✅ Resultaat: Constante zichtbaarheid bij zowel prospects als kandidaten en een sterker werkgeversmerk

200+ assets geleverd

Animatie, Corporate, Event, Recruitment

Al meer dan 3 jaar klant

Videos

Videos

Het resultaat

Hun nieuwe merk werd in korte tijd zichtbaar in de markt: van social media en online campagnes tot live events en out-of-home reclame. In totaal creëerden we meer dan 100 assets, waardoor Vooruit nooit zonder relevante content zat.

Dankzij de doorlopende contentproductie beschikt Vooruit elke maand over nieuw, doelgericht materiaal voor marketing, sales, interne communicatie en recruitment zonder dat hun eigen team tijd kwijt is aan planning of productie.

Project foto 1
Project foto 2
Project foto 3
Project foto 4
Project foto 5
Project foto 6
Project foto 7
Project foto 8
Project foto 9
Project foto 10
Project foto 11
Project foto 12
Project foto 13
Project foto 14
Project foto 15
Project foto 16
Project foto 17
Project foto 18
Project foto 19
Project foto 20
Project foto 21

Onze aanpak: Content-as-a-Service

Voor Vooruit IT hebben we een doorlopende samenwerking opgezet waarin we maandelijks alle content voor hun marketing en recruitment verzorgen. 

Elke maand produceren we nieuwe video’s en fotografie, variërend van campagnevideo’s en animaties tot eventregistraties, social visuals en livestreams. Ook ontwikkelden we gerichte recruitmentcontent om nieuwe talenten aan te trekken, zoals testimonialvideo’s en fotoseries van hun team.

Door deze constante stroom aan content, volledig social-ready en afgestemd op hun doelgroep  heeft Vooruit IT hun zichtbaarheid vergroot, hun employer brand versterkt en hun marketingteam volledig ontzorgd. Terwijl wij de productie en creatie op ons namen, konden zij zich focussen op groei en klantrelaties.

Neem contact op

Groeien met content? Neem contact op

Of je nu klaar bent om met ons aan de slag te gaan of gewoon je opties verkent — we laten je graag zien hoe we jouw merk met sterke content vooruit helpen.
Gerald Sandel